Wednesday 23 April 2014

I'm Proud To Be A Mother Of This Two "Double U"

Assalamualaikum.

Da lame x post to my kiddoes coz blog nie kan utk U Daddy asalnye. Yesterday Wardah before sleep ask me,

Wardah : Ade x Mommy post ape2 utk Wardah. Wardah nak bace sebelum tido. Mate nie x boleh tutup lagi la Mommy.
I : Xde. Utk daddy adela. Xpe. Esok I buat special for U yer sayang.
(Dengan x bersalah jawab macam tu Daddy. Huhuhu.)

Hi Wardah.
How r U my dear beauty with brain.
(Beauty ke. Xpe cakap yg baik2 coz percakapan pun satu doa.)
I'm proud of U Wardah. Last Tuesday Wardah bring back her report card n pass to me for sign. Mase tengok2 result die, Wardah cakap

"Sorry Mommy utk Bahasa Arab, Wardah x dapat full mark."

I terus hug Wardah tight coz no special present that can Wardah give except to be a good daughter n give a good result in exam. Wardah give all full mark except Bahasa Arab.
Alhamdulillah.

Wardah.
Mommy n Daddy will always here for U. For develop U be the best among the best as all parents want too. Please take care n behave urself wherever U are for us.

No word can explain how Mommy Daddy love U my Wardah.

Wana sekarang suke cakap

"Je pun"

contoh

I : Wana, nape sepah2 nie.
Wana : Sepah je pun.

I : Wana, jangan la main Mommynye tab tu.
Wana : Tab je pun.

I : Wana, U amik kakak punye pencil color eh!
Wana : Pencil color je pun.

WANA!!!!!
Sabar ye wahai Nazura!
Ikut perangai U je pun Nazura!
Budak sekarang x bole tunjuk contoh, cepat je ikut.
Huhuhu.

This two "Double U" is Mommy Daddy diamond forever n everrrrr.
Love U Allah.
Thanks God. 

No comments:

Post a Comment