Thursday 25 June 2015

Again.. My Story.. Hopefully Focuslaaa Kali Nie.. :)

Assalamualaikum B..

Time nie U baru mulakan hari dengan berpuase I pulak dah setengah hari mengerjakannya. Bile berbuka pose rase happy coz dapat kegembiraan berbuka pose but at the same time I rase sedih coz xdapat berbuka dengan insan yg I syg for almost 5 years. Lamenye rase. But no worries, left another 2 or 3 months only n another 3 weeks to see U. Luckily mase U apply cuti, boss U xbanyak bunyi.
Alhamdulillah.

Sambung cite sebelum nie..
:D

Ur 1st impression. 
:D

Mate tu bersinar2.
:)


Lepas masuk uma lagila.. Sume bersinar.. 
Over!

So this year dapatla beraye di rumah baru. Ape beza? Bezanye I dengan sesuka hati boleh tebuk sane sini n pecah sane sini tanpa takut coz I'm.. One of the owner.. Okay I continue my yesterday story mory about my experience moving to our new humble heaven. As I mention we officially moved on 29.04.2015.. Then 30 for tidy up the whole area.. Huh.. First of May shopping barang dapur for kenduri kesyukuran aka Manis's Engaged.. Friday some of our close family came for helped. Alhamdulillah. Really appreciated. Saturday plak masak2. Tq my family sanggup penat utk tolong I masak2 nie. Rase mase tu nak simpan kaki kat katil bagi rehat. :D





Best moment. 
Seronok tgk anak2 happy. This is for both of U syg. 
Bukan utk Mummy Daddy sebenarnye. 

Study table for Wardah Wana.. Present from Daddy semperna result okay.. 
Nie je mampu syg..


Ikutkan no pelamin2. Memang xde modal la. Manis pun da banyak kelua gak. Huhuhu. Tq Cik Mala sponsor this. Love U. 




Tq my lovely aunt..
We love U..

Mase Manis's E-Day. We olls punye kaki tu xrase ape. Kami cover 100%.
:D

Seronok, saudara mara dr dekat n jauh sampai.. 

Muke I xbole bla..



Sempat celebrated drg punye besday. 
Wish lg sekali .. 
Happy Besday for three charlies.. 

*Ifa (03/05), 
*Wana (20/5),
*Wardah (11/6)
.. 

Suke tgk gambar nie..
Keluarga hingga ke akhir hayat ku..
Saat susah n senang.. 
Tq my lovely family..

Tq Pak Long coz penah jaga Ayah. 










Anak buah paling besar. Kalau Nani nie dapat anak. Maka I adalah "Nanny Zura".
:P


Last word..

Syukur..
Thanks a lot Allah..

-To be continue-

No comments:

Post a Comment