Friday 6 November 2015

Cepatnye Mase Berlalu..

Assalamualaikum. 

Cepatnye mase berlalu. Sume mcm berlaku sekelip mate. Pengalaman mengajar kite erti sebenar hidup even kadang2 da tau buat gak. Huhuhu. Itula manusia. Hey Nazura! Sedarla! Dah tuaaa! 

32 tahun bukan sekejap n bukan terlalu banyak pengalaman. Masih byk yg perlu dipelajari kalau panjang umur. Namun apa yg boleh I cakap.. 
"I bahagia dengan segala yg telah Allah beri kerana sumenye terbaik. Alhamdulillah."

Bila dikenang kenangan n pengalaman hidup kite sumenye telah dirancang. Suka duka sume buat kite jadi seperti hari ini. Di mana kita hari ini diukur dr cara kite menghadapi perjalanan kite dolu2. Jadi.. Teruskan hidup ini dengan jalan yg Tuhan redhai.. 

Suatu hari nanti kita pasti pergi buat selama-lamanya. Dunia hanya pinjaman. Segala yg kita ada hanyalah pinjaman. Syukur Ya Allah Kau beri aku rase nikmat hidup selama ini. Kau pinjamkan insan2 teristimewa buatku. Sumenye terbaik terutama Emak dan Suami. Insan yg paling kenal aku. Paling syg aku. Paling aku syg. Harta aku. Anak2 yg sentiasa memahami yg Mummynye xsempurna. Adik2 yg selalu berada di sisi di kala susah n senang kami. Serta family yg sentiasa memberi kekuatan utk terus kuat. Lagi2 mase hubby keje jauh. Syukur sgt. Xlupe kawan2. 

Prinsip hidup I senang. Ikut care my late mum. Xyah hirau ape org kate yg penting ape Tuhan kate. Ape yg terjadi sume terbaik. Pasti ade hikmah. Tq Emak. Syukur dengan segalanya. Pasti bahagia. 
Adik2 ku. Ingat ye hantar sikit hadiah buat Emak. 


No comments:

Post a Comment