Friday 19 September 2014

Pintu Rumah Kite Dah Ade Password Yer Daddy

 Assalamualaikum b. 
Today i nak gtau awal2 coz takut U balik bulan 11 nanti xdapat nak masuk umah. Now pintu umah kite dah ade password yer b. Passwordnye adela 

"Aku gilaaa!" 

Hehehe. Hmmm. Ni sume gare2 Wana la. Since Monday aritu, lepas balik kje I nak masuk uma..

I : Assalamualaikum. 
Wana : Waalaikumsalam. Sape tu! 
I : Mommyla. 
Wana : Oyeke. Nyanyi dulu! 
I : Xnakla. (Dlm hati I cakap giler ape nak nyanyi depan2 uma nie!) 
Wana : Nyanyi dulu baru bole masuk! 
I : Xnakla Wana. Cepatla. Hmmm. 
Wana : Mommy nyanyi sikit dulu. Nyanyi yg lagu "Aku Gila" tu. 
I :  Huh. Hidup tanpa ada kamu "Aku Gilaaa". 
Wana : Xdengar pon! Nyanyi "Aku Gila" je. 
I : Yelaaa. "Aku Gila"

Then die bukak. 
Masuk tu siapla. I tanye sape ajar. Tapi Aunty Zaty cakap xde sape ajar. Die yg buat sendiri. Nak marah pun tgk muke die yg kecoh tu mmg xjadi. 
Wana2!

Now ngn Aunty Manis ke, Aunty Gee ke sume die suh nyanyi "Aku Gila" tu. Siap Aunty Gee cakap..

Aunty Gee : Assalamualaikum. "Aku Gila".
Wana : Waalaikumsalam. Okay. Bagusla Aunty Gee nie. Sayang Aunty Gee.
Aunty Gee : Hmmm. Aunty Gee just nak masuk uma je Wana! Terpakse! Geram betul budak nie!

Hehehe. 
Wana2!

Note : Tgh train Wana jgn nak ngade2 suh org nak masuk nyanyi dulu! 

No comments:

Post a Comment