Wednesday 3 July 2013

Kisah Kanser Payurada yg Bakal Angelina Jolie Hadapi.

Angelina Jolie dan Brad Pitt
Terbace berita ni di internet kisah kanser payudara yg mungkin Angelina Jolie (37 tahun) hadapi jika tidak membuat pembedahan mastektomi (membuang payudara). Pada awal February hingga April yg lalu, beliau telah membuang kedua-dua payuradanya. Angelina Jolie sembunyikan pembedahan tu dr pengetahuan org ramai sampai die betul2 bersedia. Sebenarnye, bukan kisah ni yang menarik perhatian I, tapi kekuatan kasih dan cinta Brad Pitt pada tunangnye, Angelina Jolie. Sangat kagum dengan kekuatan kasih sayang pasangan ni. Lagi2 bile terbace kate2 Brad Pitt mengenai wifenye nie :- 

"Isteri saya telah mendapat sakit. Beliau sentiasa tegang kerana masalah di tempat kerja, kehidupan peribadi, kegagalan dan masalah dengan anak-anak. Beliau kehilangan 15 paun dan berat kira-kira 90 paun, pada usia 35 tahun. Beliau sangat kurus, sentiasa menangis dan kecewa dengan segala-galanya. Beliau tidak gembira. Beliau mengalami sakit kepala yang berterusan, jantung, belakang dan masalah saraf. Beliau tidak tidur dengan baik, beliau tidur di waktu pagi, tidak pernah mendapat rehat yang cukup dan sentiasa letih. Hubungan kami adalah di ambang perceraian. Kecantikan beliau sudah hilang, lebam di bawah mata muncul, dan beliau berhenti menjaga dirinya. Beliau menolak setiap peranan lakonan dan sesi foto. Saya kehilangan harapan dan berfikir bahawa saya pasti akan menceraikannya. ... Tetapi saya fikir ... Saya mempunyai wanita yang paling indah di dunia. Beliau adalah seorang idola dan keinginan untuk ramai lelaki dan wanita di bumi. Saya bernasib baik untuk tidur di sebelah beliau dan memeluk bahunya pada waktu malam. Justeru, saya mula membanjiri beliau dengan bunga, ciuman dan pujian saya memeranjatkan beliau dan sentiasa membuat dia gembira setiap saat, setiap hari saya memberi hadiah, saya hidup hanya untuk dia. Saya hanya memujinya dan bercakap pasal beliau sahaja di khalayak ramai dan kawan-kawan kami. Kami bersama dalam segalanya dan percaya atau tidak semangat beliau terus pulih, beliau menjadi lebih kuat dan lebih baik daripada yang sebelum. Beliau mendapat berat badan semula, mula tersenyum dan menyayangi saya lebih daripada sebelum ini dan saya tidak tahu apa yang beliau suka pada saya namun saya sedar satu perkara wanita adalah mencerminkan seorang lelaki, jika anda suka dia teramat2 sangat, dia juga akan menyayangi anda seperti apa yang anda buat".

Semoga pasangan ni terus bahagia. 

Gambar terbaru Angelina Jolie selepas membuat pembedahan mastektomi. Apepun, keputusan yg dibuat oleh Angelina Jolie terbaik dan sangat tepat. 

Alhamdulillah tuhan masih beri kite kesihatan dan semoga terus hendaknye. Amin. 

No comments:

Post a Comment