Wednesday 16 October 2013

Doaku Untukmu Sayang


Mood : Jiwang

Bestnye lagu ni.. 
Tampo sikit muke.. x sedo diri dah tue ni.. Hehehe..
Sampai tue pun I nak jiwang2 gak.. Lantakla.. 
;-) 

Lirik Lagu
Doaku Untukmu Sayang
Kau mau aku apa
Pasti kan ku beri
Kau minta apa
Akan ku turuti
Walau harus aku terlelap dan letih
Ini demi kamu sayang
Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di syurga nanti
Tahukah kamu apa yang ku pinta

Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku
Tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia
Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di syurga nanti
Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di syurga nanti

No comments:

Post a Comment