Tuesday 17 September 2013

Lupe..

Pernah x u olls feel like this..
Da sampai kat bilik pastu xtau nak buat ape coz lupe. Hahaha. 
U kat kichen 'n' xingat nak amik ape2. Huahuahua.

This is happen to me..
I go to my car lepas balik keje tempat yg I bese parkla. Then i saw others car there. I thought that time my car sudah dicuri. Nasib baik nobody there kalau x confirm I da mintak tolong + malu kaw2. Hahaha. Sebab hari tu I lambat sgt gi kje sempat plak tu pegi beli breakfast, tu terpakse park tempat lain. After 30 second then I baru relized that. Hahahaha. I lupeeeeeeee. Nazura2!

Its happen becoz we have do 2 o banyak things in one time o we not focus in what we have do that time. I'm not often like this but kadang2 tu jadi gak. Huahuahua. 

So, untuk mengatasinye we must focus. Like my hubby always said
focus
focus
focus

No comments:

Post a Comment